Cazuri de eliberare a unui nou act de identitate

Serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor eliberează un nou act de identitate în următoarele cazuri:
a) la expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate care urmează a fi preschimbat;
b) dacă s-a modificat numele sau prenumele titularului, data ori locul naşterii, iar în cazul titularului unei cărţi electronice de identitate, şi prenumele părinţilor;
c) în cazul schimbării domiciliului;
d) în cazul schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
e) în cazul atribuirii unui nou C.N.P.;
f) în cazul deteriorării actului de identitate;
g) în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate;
h) când imaginea facială din actul de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului;
i) în cazul schimbării sexului;
j) în cazul anulării;
k) pentru preschimbarea actelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile.

Dovada adresei de domiciliu

Dovada adresei de domiciliu

Dovada adresei de domiciliu se poate face cu:
a) acte încheiate în condiţiile de validitate prevăzute de legislaţia română în vigoare, privind titlul locativ;
b) declaraţia scrisă a găzduitorului, persoană fizică sau persoană juridică, de primire în spaţiu, însoţită de unul dintre documentele prevăzute la lit. a) sau, după caz, la lit. d);
c) declaraţia pe propria răspundere a solicitantului, însoţită de nota de verificare a poliţistului de ordine publică, prin care se certifică existenţa unui imobil cu destinaţie de locuinţă şi faptul că solicitantul locuieşte efectiv la adresa declarată, pentru persoana fizică ce nu poate prezenta documentele prevăzute la lit. a) şi b);
d) documentul eliberat de autoritatea administraţiei publice locale, din care să rezulte că solicitantul sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol, cu imobil cu destinaţie de locuinţă;
e) actul de identitate al unuia dintre părinţi sau al reprezentantului său legal ori actul de încredinţare, însoţit, după caz, de unul din actele prevăzute la lit. a)–d), în cazul minorilor care solicită eliberarea unui act de identitate.

Acte încheiate în condiții de validitate prevăzute de legislația română în vigoare privind titlul locativ:
1. Contract vânzare-cumpărare a unui imobil cu destinație de locuință;
2. Contract de donație a unui imobil cu destinație de locuință;
3. Contract de vânzare-cumpărare sau de donație a unui imobil cu destinație de locuință cu clauză de uzufruct viager;
Notă:
– Dacă nudul proprietar solicită eliberarea actului de identitate este necesară declarația de primire în spațiu a uzufructuarului;
– În cazul în care uzufructuarul unui imobil solicită eliberarea actului de identitate nu este necesară declarație de primire în spațiu dată de nudul proprietar;
– În situația în care solicită eliberarea actului de identitate o altă persoană decât nudul proprietar sau uzufructuarul, declarația de primire în spațiu este dată de uzufructuar.
4. Contract de vânzare-cumpărare sau de donație a unui imobil cu destinație de locuință cu clauză de abitație viageră;
Notă:
– Atunci când cumpărătorul solicită eliberarea actului de identitate, este necesară declarația de primire în spațiu a persoanei care are dreptul de abitație viageră;
– În cazul în care persoana care are dreptul de abitație viageră solicită eliberarea actului de identitate nu este necesară declarația de primire în spațiu dată de cumpărător;
– În situația în care solicită eliberarea unui act de identitate o altă persoană decât cumpărătorul sau cea care are drept de abitație viageră, declarația de primire în spațiu este dată atât de către cumpărător cât și de persoana care are drept de abitație viageră.
5. Contract de schimb de locuințe;
6. Contract de întreținere sau de rentă viageră;
7. Contract (convenție) de partaj voluntar;
8. Contract de construire a unui imobil tip locuință însoțit de procesul-verbal de predare-primire a locuinței sau de recepție preliminară;
9. Autorizație de construire a unui imobil tip locuință însoțită de procesul-verbal de predare-primire a locuinței sau de recepție preliminară;
10. Certificat de moștenitor;
11. Hotărâri judecătorești, definitive și irevocabile, privind:
• Partajul unui imobil tip locuință;
• Constatarea dreptului de proprietate asupra unui imobil cu destinație locuință;
• Retrocedarea unui imobil cu destinație locuință;
• Constatarea uzucapiunii imobiliare;
12. Act de adjudecare imobil cu destinație de locuință;
13. Titlu de proprietate pentru imobil cu destinație locuință (nu pentru teren!);
14. Contract de închiriere (locațiune) pentru un imobil cu destinație locuință:
Notă:
– Contractul încheiat în formă autentică între două persoane fizice nu trebuie înregistrat la Administrația Financiară;
– Dacă actul a fost întocmit între două persoane fizice sub forma înscrisului sub semnătură privată este necesară înregistrarea contractului la Administrația Financiară pentru plata impozitului pe venit;
– Contractele de închiriere între o persoană juridică și o persoană fizică nu trebuie înregistrate la Administrația Financiară;
– În cazul contractului de inchiriere proprietate a unei persoane juridice, accesoriu contractului de muncă, trebuie prezentată și adeverința de salariat;
– De la intrarea în vigoare a noului Cod Civil, respectiv 01 octombrie 2011, în baza unui  contract de închiriere al cărui titular este numai unul dintre soți sau care este încheiat înainte de căsătorie, se poate elibera act de identitate atât celuilalt soț, cât și copiilor minori, fără consimțământul proprietarului;
– Pentru toate situațiile în care dovada adresei de domiciliu se face cu contract de închiriere nu se mai solicită declarația de primire în spațiu a titularului imobilului cu destinație locuință
15. Contract de comodat (împrumut de folosință) a unui imobil cu destinație locuință, încheiat în formă autentică;
16. Extras de carte funciară, actualizat (valabilitate 30 zile, se păstrează în original)
Documentele cu care se face dovada adresei de domiciliu prezentate mai sus sunt cele mai des întâlnite în activitatea practică.

NOTĂ
• Declaraţia de primire în spaţiu a găzduitorului prevăzută la alin. (1) lit. b) poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, a poliţistului de siguranţă publică, a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular al României.
• În cazul minorului şi al persoanei puse sub interdicţie, declaraţia pe propria răspundere prevăzută la alin. (1) lit. c) se dă şi se semnează de către părintele sau, după caz, părinţii care exercită autoritatea părintească sau de către reprezentanţii lor legali.
• Declaraţia găzduitorului, se prezintă de solicitant odată cu depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate.
• Declaraţia pe propria răspundere a solicitantului, se consemnează numai în prezenţa personalului serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor.

Eliberarea unui act de identitate pentru persoana care este coproprietar al unui imobil se poate face numai cu actul de proprietate asupra imobilului, fără a mai fi necesară declarația celorlalți coproprietari.
În cazul unui imobil deținut în coproprietate nu este necesar ca declarația de primire în spațiu să fie dată de toți coproprietarii.
Având în vedere prevederile Codului Civil potrivit cărora oricare dintre soți poate cere notarea în cartea funciară, în condițiile legii, a unui imobil ca locuință a familiei, chiar dacă nu este proprietarul imobilului, în cazul în care imobilul este astfel notificat, declarația de primire în spațiu trebuie să fie dată de ambii soți. Declarația de primire în spațiu a unei terțe persoane poate fi dată numai de unul dintre soți în situația în care imobilul respectiv nu a fost notificat în carte funciară ca locuință a familiei.
În cazul în care sunt neconcordanțe între adresa înscrisă în acte și adresa reală este necesară prezentarea, pe lângă documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu și a unui Certificat de nomenclatură stradală și de adresă eliberat de către serviciul Cadastru, Registru Agricol și Nomenclator Stradal din cadrul Primăriei mun. Piatra Neamț.

Documentul prevăzut la litera d), respectiv documentul (adeverința) eliberat/ă de autoritatea administrației publice locale (primărie) din care rezultă că solicitantul, respectiv găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol cu imobil cu destinație locuință se prezintă în original, are valabilitate de 30 de zile și poate fi eliberată atât pentru imobilele din mediul rural cât și pentru cele din mediul urban.
La orașe se înscriu în Registrul agricol numai gospodăriile care dețin terenuri agricole și silvice precum și acelea care dețin animale pe raza lor administrativ-teritorială.

Dovada adresei de domiciliu nu se poate face cu:
–    Antecontract de vânzare-cumpărare;
–    Certificatul de atestare fiscală;
–    Certificatul de nomenclatură stradală.

ÎN ATENŢIA CELOR INTERESAŢI DE FESTIVALUL NAŢIONAL DE CREAŢIE ŞI INTERPRETARE „DĂM FOLK” – ed. a II- a Taşca

ÎN ATENŢIA CELOR INTERESAŢI DE FESTIVALUL NAŢIONAL DE CREAŢIE ŞI INTERPRETARE „DĂM FOLK” – ed. a II- a Taşca:
Festivalul este organizat de ASOCIAŢIA CULTURALĂ „EU CRED” TAŞCA, cu sprijinul CONSILIULUI JUDEŢEAN NEAMŢ, PRIMĂRIEI ŞI CONSILIULUI LOCAL TAŞCA.
-Festivalul se adresează tuturor copiilor şi tinerilor cu vârste între 8-24 ani, din toată ţara, pe secţiuni de vârstă.Înscrierea în concurs şi cazarea, precum şi celelalte activităţi ( ateliere, drumeţii în Masivul Ceahlău, Cheile Bicazlui, Lacu Roşu, Barajul Bicaz, serile folk organizate în comunele Taşca, Bicazu Ardelean ( Pensiunea Saon) şi Dămuc ( Centrul Cultural „Daniel Bucur”), focul de tabără etc. sunt gratuite.
Festivalul este dotat cu premii în bani, instrumente muzicale, accesorii, cărţi CD-uri ale artiştilor prezenţi şi din juriu, după cum urmează:
MARELE TROFEU AL FESTIVALULUI – 1000 lei
-acest premiu se acordă concurentului care a obţinut PUNCTAJ MAXIM, din partea juriului şi este compus dintr-o chitară acustică, trofeu , medalie, diplomă şi bani.Câştigătorul trofeului nu va mai avea dreptul de a concura la altă ediţie a festivalului şi va fi invitat în recital la ediţia a III-a
LOCUL I – se va acorda fiecărei secţiuni în parte, în valoare de 700 lei.În aceste premii sunt incluse cupa, medalia, diploma, alte accesorii şi bani.
LOCUL al II-lea – se acordă fiecărei secţiuni în parte, în valoare de 500 lei şi este compus din cupă, medalie, diplomă, accesorii şi bani.
LOCUL al III-lea – se acordă fiecărei secţiuni în parte şi este compus din cupă, medalie, diplomă şi bani.
Fiecărei secţiuni de vârstă, îi este alocată câte o menţiune în valoare de 100 lei, la care se mai adaugă diploma şi medalia.
Se vor mai acorda alte premii speciale: premiul de popularitate, premiul pentru cea mai bună creaţie etc.
De asemenea, toţi laureaţii festivalului vor primi din partea organizatorilor şi invitaţilor, cărţi şi albume de cântece folk- lansate în tabără.
Toţi concurenţii vor avea asupra loc câte o copie după actul de identitate sau după caz, certificatul de naştere ( cei care nu au împlinit vârsta de 14 ani).

Fișa de înscriere la Festivalul „Dăm Folk”
Trebuie să o completați, conform modelului, apoi să trimiteți fișa completată pe adresa [email protected], confirmând acest lucru la nr de tel.0787511361
Consiliul Județean Neamț Primăria comunei Tașca
Asociația Culturală „Eu cred” Tașca
FIȘĂ DE ÎNSCRIERE
Feștivalul Național ( concurs) de Creație și Interpretare
„DĂM FOLK”
Ediția aII-a- Centrul Cultural Tașca
28-30 Iulie 2017
Numele/Prenumele concurentului_______________________________________
( la grup se va înscrie numărul de membri)
Data nașterii/locul de domiciliu_________________________________________
Unde se pregătește___________________________________________________
Profesor/coordonator/reprezentant legal___________________________________
Palmares_________________________________________________________
Piesa nr.1__________________________________________________________
__________________________________________________________________
Piesa nr.2__________________________________________________________
__________________________________________________________________
(se va înscrie cui îi aparțin piesele, autorul textului și muzica)
Nr.de telefon______________________________
Semnătura,

Sărbătoarea „Ia românească” la Taşca ajuns la cea de a treia ediţie

La Centrul Cultural Taşca, în prezenţa preşcolarilor de la grupa mare de la Grădiniţa cu Program normal Nr. 1 Taşca, a preoţilor implicaţi în acţiuni culturale la nivelul Protopopiatului Piatra-Neamţ, a domnului profesor de Religie Marin Udroiu şi a unui grup de mărturisitori de identitate românească, doamna educatoare Dorina Mucenicu a prezentat o după-amiază culturală deosebită, închegând programe diferite, de la poezie la cântec, mărturii şi tradiţie.
Evenimentul a debutat cu expunerea plină de patos a domnului profesor Marin Udroiu, care a făcut o paralelă între ia trupului şi ia sufletului, între istorie şi mântuire, implicând copiii care au purtat costumul popular moldovenesc.
Părintele Dănuţ Caia, parohul din Secu-Taşca, unul dintre susţinătorii Asociației Culturale „Eu cred” Tașca, a vorbit de asemenea despre însemnătatea iei:

“Înaintaşii noştri au căutat să păstreze şi să transmită autenticitatea şi originalitatea iei pentru că prin ea se simţeau apartenenţi neamului, istoriei, credinţei strămoşeşti. Ia este transpunerea tradiţiilor, a evenimentelor şi a staturii sociale sau a vârstei purtătorilor, aşezând în pânza ei epoci şi trăiri prin ornamente şi cromatici diversificate.”

Corala Camena a preoteselor din Protopopiatul Piatra-Neamţ a prezentat un program de cântări patriotice şi poezii, fiind urmate de cântecelele copiilor preşcolari de la grupa mare a Grădiniţei cu Program normal Nr. 1 Taşca.
Doamna profesor de muzică Otilia Zakarias a încântat audienţa cu o doină, programul fiind continuat de o melodie populară a Teodorei Caia, ambele din Taşca şi de recitarea poemului „Emin: romantic” al preotului Ştefan Zaharia.
Preşcolarii au primit premii pentru finalizarea ciclului preşcolar de învăţământ, iar evenimentul s-a finalizat cu mulţumiri şi luări de cuvânt la adresa sărbătorii iei şi a „zilei Eminescu”.

Festivalul Național de Interpretare „ Copiii- florile inimii”

În data de 1 iunie 2017 a avut loc cea de-a treia ediție a Festivalului Național de Interpretare „ Copiii- florile inimii”, organizat de Asociația Culturală „Eu cred” Tașca, în parteneriat cu Primăria și Consiliul Local al comunei Tașca, la Centrul Cultural Tașca.
În urma deliberării juriului s-au acordat premii, constând în diplome, cupe, trofee și medalii.
Iată lista cu cei care au convins juriul :

TROFEUL FESTIVALULUI – Grupul folk „FLORILE CEAHLĂULUI” Bicazu Ardelean, care s-a prezentat în concurs cu piesele : „Te caut, Doamne” ( muzica / text Mihai Coșerariu ) și „Amintire cu haiduci” ( muzica / text Valeriu Sterian)
Secțiunea MUZICĂ UȘOARĂ
Premiul 1 – Alice Prundu ( Piatra Neamț)
Premiul 2 – Iaută Paul ( Pângărați)
-Serafim Mariciuc ( Tașca)
Premiul 3 – Maria Dospinescu ( Rediu)
Ana Maria Mitrofan ( Tașca)
Secțiunea MUZICĂ FOLK
Premiul 1 – Ionuț Stoian ( Zănești)
– Grupul „Flori de Munte” ( Tașca)
Premiul 2 – Grupul R.A.D.A. ( Piatra – Neamț)
Premiul 3 – „Grupul Raze de speranță” ( Tașca)
Secțiunea MUZICĂ POPULARĂ
Premiul 1 – Alin Gârbuleț ( Dămuc )
Premiul 2 – Caia Teodora ( Tașca)
– Ichim Nicoleta ( Rediu)
Premiul 3 – Alice Prundu ( Piatra Neamț)
Au fost acordate 2 premii de popularitate, respectiv :
Ichim Nicoleta ( Rediu) și Serafim Mariciuc ( Tașca) și mențiuni ( Isaura Ciucanu, Xenia Mariciuc, Andreea Mitrofan, Dandu Andrada, Tărniceru Mara, Găină Lorena.

Felicitări câștigătorilor și tuturor celor care au participat în concurs!

 

Magic Bubble Show – cadoul copiilor din Tașca

Un fenomen (cel puţin ciudat) a fost observat în dimineaţa zilei de 31 mai de către locuitorii Comunei Taşca. Parcul „ Sfânta Maria” a fost invadat de …baloane de săpun, iar in liniştea dimineţii întreaga comună a fost cuprinsă de ritmurile ultimelor hit-uri muzicale. Era clar! Ceva s-a întâmplat. Copiii din Taşca au fost reţinuti de către cadrele didactice şi încolonaţi frumos au părăsit şcoala pentru a fi conduşi într-o lume de basm, unde Asociaţia „Prodestine”Neamţ le pregătise într-un timp record o adevarată surpriză. În parteneriat cu Primăria şi Consiliul local Taşca şi cu Şcoala gimnazială „Vasile Mitru” din localitate, reprezentanţii asociaţiei au transformat parcul „Sfânta Maria” într-un templu al copilăriei în care, vreme de peste trei ore micuţii au devenit actorii principali ai unei file de poveste dedicată lor cu ocazia zilei internaţionale a copilului. E chiar „wau!!”, au exclamat la unison aceştia, iar când de după un copac le-a apărut ca ghid Clownul Toto, sărbătoriţii au înţeles că nu era de joacă. Joaca începuse! A urmat declanşarea unei adevărate bătălii cu baloane de săpun, trofeele victorioşilor fiind realizate ad-hoc de către Clownul Toto care le-a oferit figurine haioase din baloane colorate. Micuţii s-au îngrămădit să ajungă primii la toboganul gonflabil care îi aştepta generos, fiecare rundă încheindu-se sub o tiradă a tunurilor de confetti. Ziua a fost specială şi pentru faptul că cei mai tineri locuitori ai comunei Taşca au avut „liber” la dulciuri. Prăjiturile şi aperitivele sărate fiind la discreţie, la fel ca şi băuturile răcoritoare. Elementul cel mai important care i-a surprins pe copii a fost că vreme de câteva ore în parcul „Sfânta Maria” accesul părinţilor a fost strict interzis. „Copiii din Taşca meritau cu adevarat ceva special de ziua lor. A fost o surpriză care ne-a ieşit foarte bine, mai ales şi pentru faptul că am hotarât să organizăm această petrecere cu o zi în avans de 1 Iunie. Am retrăit alături de cei 200 de copii momentele copilăriei mele şi oricât de mult am realizat astăzi este mult prea puţin faţă de cât merită aceşti micuţi cu totul şi cu totul speciali. Succesul proiectului „Ludoteca Fragul de Câmp” m-a determinat să mă întorc cu mare drag aici la Taşca, un loc minunat, cu oameni minunaţi care merită toata atenţia noastră şi preocuparea mea. Până la urmă, odată pe an de 1 Iunie, nu este nimic greşit să recunoaştem cu toţii că este o onoare „să o dăm în mintea copiilor”., a declarat, Lect.univ.dr. Marta Vicol, preşedinte Asociatia „Prodestine”Neamţ.
Dana Ursache, Primarul Comunei Taşca, s-a dovedit a fi „complicele perfect„ al Asociaţiei „Prodestine” în reuşita întregii acţiuni, cu sprijinul consilierilor locali şi a personalului din primărie, aceasta implicându-se în metamorfozarea în timp record a parcului „Sfânta Maria”, implicându-se până la cele mai mici detalii pentru ca totul să iasă ca la carte. „Trebuie să recunosc că deşi sunt un om bătăios, în adâncurile sufletului meu rezonez la valorile şi emoţiile adevărate ale copilăriei. Am plâns de bucurie atunci când i-am văzut pe cei mai mici cetăţeni ai comunei Taşca trăind la maxim intensitatea surprizei pe care împreună cu partenerul nostru tradiţional Asociaţia „Prodestine”, le-am organizat-o. Sunt momente unice în viaţă care vor genera amintiri plăcute, sunt clipe cu care micuţii nu se vor mai intâlni niciodată. In fond, grija continuă faţă de copiii din Taşca reprezintă o investiţie în viitorul acestei comunităţi, lucru care reprezintă pentru mine personal un deziderat al întregii mele activităţi.”- a declarat Primarul Comunei Taşca, Dana Ursache.
Magic Bubble Show a reuşit să-i bucure la maxim pe copiii din Taşca care se pregătesc să intre în vacanţă cu suflete mulţumite şi înobilate de dragostea celor care îi înconjoară. Povestea merge însă mai departe…. mai ales că de acolo de sus, deşi în toiul verii „Moş Crăciun veghează!”

Festivalul Naţional de Creaţie şi Interpretare „DĂM FOLK”

Despre tabără : Aceasta se va desfăşura în perioada 24-30 Iulie 2017, în parcul natural „Sfânta Maria” din centrul comunei Taşca, jud.Neamţ ( la 5 km de or.Bicaz şi aprox.20 km de staţiunea Lacu Roşu), într-un cadru pitoresc, cu posibilităţi ample de desfăşurare a actului artistic, dar şi de drumeţii în locurile mirifice lăsate de Dumnezeu.
Organizatori : Primăria comunei Taşca şi Asociaţia Culturală „Eu cred” , în parteneriat cu Consiliul Judeţean Neamţ
Numărul de participanţi : aprox.50 de copii şi tineri, cu vârste cuprinse între 10- 24 de ani.
Cazarea : Atât în corturi, cât şi în încăperi special amenajate, dotate cu toate utilităţile : sală de mese, grupuri sanitare etc.
Cazarea va fi suportată de către organizatori.
Masa : Va fi asigurată de un restaurant din zonă, la preţuri accesibile, iar costul va fi suportat de către fiecare participant.
Pe zile, activitatea taberei va avea următorul program :
Luni, 24 Iulie- deschiderea oficială a taberei, cazarea şi instalarea participanţilor, activităţi de socializare şi cunoaştere a zonei
Marţi, 25 Iulie: Excursie pe traseul Taşca- Cheile Bicazului- staţiunea Lacu Roşu- satul Trei Fântâni – Dămuc – Bicaz-Chei- Bicazu Ardelean- Taşca
Miercuri, 26 Iulie : Vizitarea mănăstirilor şi obiectivelor turistice din zona Bicaz, Barajul de Acumulare de la Bicaz, plimbare cu vaporul pe lacul Bicaz
Joi, 27.Iulie : Drumeţie pe traseul Taşca- Bicazu Ardelean- Poiana Stânile – Masivul Ceahlău.La întoarcere, masa se va lua la Pensiunea Saon din comuna Bicazu Ardelean, unde va avea loc şi o seară folk.Tot aici va fi vizitat şi Muzeul Sătesc din cadrul Pensiunii Saon , dar şi Biserica din Lemn- monument istoric din sec.al XVI- lea
Vineri, 28 Iulie : Festivitatea de deschidere a Festivalului Naţional de Creaţie şi Interpretare „Dăm Folk”- ed.a II-a, la care vor participa concurenţii înscrişi anterior, dar şi participanţii la tabără.
Desfăşurarea probelor de concurs la grupele de vârstă 10-14 ani ( gimnaziu) şi 15-18 ani ( liceu)
Recital extraordinar susţinut de invitaţi
Sâmbătă , 29 Iulie : Desfăşurarea probei de concurs la grupa de vârstă 19- 24 de ani ( studenţi)
Festivitatea de premiere
Spectacol de Gală
Duminică, 30 Iulie – Protocol şi închiderea oficială a taberei şi Festivalului Naţional de Creaţie şi Interpretare „Dăm Folk”-ed.a II-a, 2017
PRECIZĂRI : Programul va mai suporta modificări şi va fi completat cu Regulamentul de Organizare a Taberei şi Regulamentul de Organizare a Festivalului
-În fiecare seară, se vor desfăşura concerte în aer liber, susţinute de artişti consacraţi ai genului folk, dar şi de participanţi şi concurenţi.
-Vor avea lansări de albume, ale artiştilor invitaţi şi lansări de carte
-Tabăra va costa 50 lei/participant/zi, reprezentînd suma totală de 350 lei/ persoană, în limita locurilor disponibile.Suma ce va fi suportată de participant, reprezintă doar costul meselor zilnice.
-Cazarea, activităţile desfăşurate, drumeţiile şi celelalte costuri, vor fi suportate de organizatori.
PRECIZĂRI IMPORTANTE REFERITOARE LA FESTIVAL :
– Înscrierea concurenţilor se va face până la data de 10 Iulie 2017, prin completarea unui formular de înscriere ce va fi postat pe pagina festivalului- parte integrantă a Regulamentului.
-Înscrierea este gratuită
-Sunt acceptaţi concurenţi cu vârste cuprinse între 10-24 ani, dar se pot face şi derogări.
-Juriul este format din personalităţi marcante ale muzicii folk româneşti, dar şi un poet- membru al Uniunii Scriitorilor din România.
În urma demersurilor efectuate, am reuşit să stabilim un fond de premiere, după cum urmează :
-Marele Trofeu al Festivalului : 700 lei
– 3 X Premii I – 500 lei
– 3 X Premiul II- 300 lei
– 3 X Premiul III – 200 lei
– Menţiuni speciale 3 X 100 lei.
De asemenea, vor fi acordate trofee, medalii şi diplome, dar şi alte premii în cărţi, albume de cântece folk cu autografele autorilor, instrumente şi acsesorii muzicale.
Pentru alte detalii, intraţi pe pagina festivalului, unde veţi găsi informaţiile dorite, dar puteţi apela cu încredere la tel.: 0787511361 – Marius Coşerariu- organizatorul festivalului.
Vă aşteptăm cu drag!
Prin voi aducem folkul la el acasă, acolo unde îi este locul, adică LA MUNTE.

ZIUA ŞCOLII GIMNAZIALE ,,VASILE MITRU” TAŞCA- EDIŢIA A XI-A

„Cu gândul la iniţiatorii de acum 11 ani ai acestui eveniment, cu sufletele deschise şi un soare zâmbitor deasupra noastră, astăzi sărbătorim, cântăm, dansăm, concurăm, meşteşugim şi ne bucurăm alături de invitaţii noştri, reprezentanţii ai Inspectoratului Şcolar Judeţean Neamţ şi ai Primăriei Taşca, doamna primar, elevi şi domni profesori din alte şcoli.”

SVSU Comuna Tașca, Neamț locul I la Concursurile Serviciilor Voluntare/Private pentru Situaţii de Urgenţă

Sâmbătă, 20 mai 2017, s-a desfăşurat etapa județeană a concursurilor Serviciilor Voluntare/Private pentru Situaţii de Urgenţă în oraşul Bicaz. Echipajele au parcurs trei probe: „Pista cu obstacole pe 100 de metri”, „Ştafeta 4×100 m” şi „Dispozitivul de intervenţie”.
După desfășurarea probelor de concurs clasamentul este următorul:
SVSU:
Locul I – SVSU Comuna Tașca, Neamț;
Locul II – SVSU Comuna Cordun;
Locul III – SVSU Comuna Păstrăveni, Neamț ;
SPSU:
Locul I – SPSU SC. GA PRO CO CHEMICALS S.A. – Săvinești, Neamț;
Locul II – SPSU S.C. GEOSTING SRL – Tașca;
Locul III – SPSU SC. Kober SRL – Turturești;

„Vis-copilărie-bucurie”, întâlnire de suflet între elevi din Taşca şi Chişinău

În perioada 05-08 Mai 2017, comuna Taşca a fost vizitată de un număr de 35 de copii însoţiţi de cadrele didactice, în cadrul unei manifestări de suflet organizată de Primăria Taşca, Şcoala Gimnazială „Vasile Mitru” şi Asociaţia Culturală „Eu cred” Taşca, dar şi „Centrul Cultural European Dacia” din Chişinău- Republica Moldova, intitulată „Vis-copilărie-bucurie”.
În cadrul acestei manifestări, copiii moldoveni au fost primiţi de familii din Taşca, care i-au preluat şi i-au integrat în familiile respective. La data de 06.05.2017, s-a efectuat o excursie în Cheile Bicazului – Lacu Roşu. Începând cu ora 16,00, la Centrul Cultural Taşca s-a desfăşurat un spectacol cultural-artistic susţinut de elevii Şcolii Gimnaziale „Vasile Mitru” Taşca, elevii „Centrului Cultural European Dacia” Chişinău, grupul reunit al Asociaţiei Culturale „Eu cred” Taşca, iar ca o surpriză pentru toţi cei prezenţi, Rareş Mihai Florescu- acest „violonist- minune” de 13 ani, din Bucureşti ( o mai veche cunoştinţă a taşcanilor), a susţinut un recital extraordinar, care a încântat publicul şi i-a provocat pe cei prezenţi la horă şi sârbă. După spectacol, toţi copiii şi cadrele didactice s-au deplasat în parcul natural „Sf.Maria”, unde un meşter-bucătar a pregătit un gulaş apetisant, din care s-au înfruptat toţi cei prezenţi. Seara s-a încheiat cu un minunat foc de tabără.
Duminică, 07.05.2017, delegaţia moldoveană a efectuat mai multe vizite la obiectivele din zonă, Bisericile şi mănăstirile din apropiere, iar plecarea delegaţiei va fi luni- 08.05.2017, urmând ca la sfârşitul lunii Iunie taşcanii să le întoarcă vizita.

Sari la conținut